20 τελεστές προηγμένης αναζήτησης Google που πρέπει να γνωρίζετε
Αποκτήστε ισχυρές πληροφορίες για να ενημερώσετε τις προσπάθειες μάρκετινγκ που κάνετε. Χρησιμοποιήστε τους παρακάτω τελεστές και εντολές προηγμένης αναζήτησης Google προς όφελός σας.
Όπως ίσως μαντέψατε, αυτός ο τελεστής σάς επιτρέπει να αναζητήσετε περιεχόμενο που φιλοξενείται σε έναν συγκεκριμένο τομέα.
Εάν θέλετε να κάνετε αναζήτηση σε συγκεκριμένους ιστότοπους όπως η Wikipedia ή το YouTube, αλλά όχι σε άλλους ιστότοπους, site:youtube.com
ή site:wikipedia.org
είναι αυτό που χρειάζεστε.
site: περίπτωση χρήσης εντολών
Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις χρήσης για τη συγκεκριμένη εντολή. Ίσως το πιο συνηθισμένο είναι να προσδιορίσετε τον αριθμό των σελίδων που έχει καταχωρίσει η Google για έναν συγκεκριμένο τομέα.
2. προσωρινή μνήμη:
Με απλά λόγια, το cache:
Ο τελεστής σάς δίνει τη δυνατότητα να εντοπίσετε την πιο πρόσφατη προσωρινά αποθηκευμένη έκδοση μιας συγκεκριμένης ιστοσελίδας.
cache: περίπτωση χρήσης εντολών
Εάν πραγματοποιήσατε πρόσφατα μια ενημέρωση περιεχομένου ή μια αλλαγή σχεδίασης, αυτή η εντολή θα σας δείξει εάν και πότε η Google ανίχνευσε τις νέες αλλαγές.
3. Σχετικά:
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτόν τον τελεστή αναζήτησης για να βρείτε ιστότοπους που σχετίζονται με τον εν λόγω ιστότοπο. Αυτό είναι αποτελεσματικό μόνο για μεγάλους τομείς, όπως π.χ nytimes.com
ή searchengineland.com
όπως φαίνεται στην παραπάνω εικόνα.
σχετικό: περίπτωση χρήσης εντολών
Χρησιμοποιήστε το related:
εντολή για μια διαφωτιστική ματιά στο πώς η Google κατηγοριοποιεί τον ιστότοπό σας και τον ανταγωνισμό.
Αυτό είναι απίστευτα πολύτιμο για ανάλυση ανταγωνισμού όταν προσπαθείτε να κατανοήσετε ποιοι είναι οι ψηφιακοί ανταγωνιστές σας – οι οποίοι μπορεί να διαφέρουν πολύ από τους ανταγωνιστές σας εκτός σύνδεσης.
4. inanchor:
Αυτός ο τελεστής προηγμένης αναζήτησης Google χρησιμοποιείται όταν θέλετε να εντοπίσετε σελίδες που περιέχουν εισερχόμενους συνδέσμους που έχουν καθορισμένο κείμενο αγκύρωσης.
Στο παραπάνω παράδειγμα, τα 1.370.000 αποτελέσματα που επιστρέφονται θα εμφανίζουν οποιεσδήποτε σελίδες με κείμενο αγκύρωσης που περιλαμβάνει τη λέξη “jon” ή τη λέξη “clark”.
Σημείωση: Δεν μπορείτε να περιμένετε ακριβή παγκόσμια αποτελέσματα, καθώς τα δεδομένα χρησιμοποιούνται μόνο δειγματοληπτικά.
inanchor: περίπτωση χρήσης εντολής
Αυτή η εντολή είναι χρήσιμη κατά την αξιολόγηση ευκαιριών δημιουργίας συνδέσμων ή ανταγωνιστικούς ελέγχους συνδέσμων.
5. allinanchor:
Αυτός ο χειριστής βασίζεται στο inanchor:
εντολή από πάνω, αλλά έχει νόημα όταν θέλετε να πραγματοποιήσετε έρευνα για σελίδες που περιλαμβάνουν όλες τις λέξεις στο εισερχόμενο κείμενο αγκύρωσης.
Για παράδειγμα, μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα που επιστράφηκαν για σελίδες με κείμενο αγκύρωσης που περιλαμβάνει και “jon” και “clark” έχουν μειωθεί σε 991.000.
6. inurl:
Εάν θέλετε να βρείτε μια σελίδα σε έναν ιστότοπο που περιλαμβάνει μια συγκεκριμένη λέξη (ή λέξεις) στην ίδια τη διεύθυνση URL, τότε το inurl:
είναι ο τελεστής αναζήτησης Google προς χρήση.
inurl: περίπτωση χρήσης εντολών
Αυτή η εντολή αναζήτησης είναι εξαιρετικά χρήσιμη για:
- Διάγνωση προβλημάτων ευρετηρίασης (
inurl:tag
για τον εντοπισμό σελίδων ετικετών ιστολογίου με ευρετήριο). - Έμπνευση περιεχομένου σε θέματα που ερευνάτε.
- Προσδιορισμός ευκαιριών ανάρτησης επισκεπτών (
inurl:guest-post
).
7. allinurl:
Αυτός ο προηγμένος χειριστής αναζήτησης Google θα βελτιώσει περαιτέρω το inurl:
εντολή επιστρέφοντας μόνο αποτελέσματα που περιλαμβάνουν όλες τις καθορισμένες λέξεις στη διεύθυνση URL.
8. τίτλος:
Αυτός ο τελεστής σάς επιτρέπει να εντοπίσετε αποτελέσματα που είναι πιο στοχευμένα για συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις αναζήτησης. Στην παραπάνω εικόνα, επιστρέφονται περισσότερα από 27.200.000 αποτελέσματα που περιλαμβάνουν τουλάχιστον έναν από τους όρους στον τίτλο της σελίδας.
intitle: περίπτωση χρήσης εντολής
Αυτή είναι μια εξαιρετική λειτουργία αναζήτησης για τον εντοπισμό ευκαιριών ανάρτησης επισκεπτών και τον έλεγχο των επιπέδων ανταγωνιστικότητας για λέξεις-κλειδιά με βάση τον αριθμό των αποτελεσμάτων που επιστρέφονται για μια λέξη.
9. allintitle:
Παρόμοια με τις παραπάνω μεταβλητές, η allintitle:
Η εντολή βελτιώνει περαιτέρω τα επιστρεφόμενα αποτελέσματα για να συμπεριλάβει όλες τις λέξεις στον τίτλο της σελίδας.
Για παράδειγμα, τα αποτελέσματα που περιλαμβάνουν όλες τις λέξεις “γράψτε για εμάς” έχουν βελτιωθεί περαιτέρω από 27.200.000 σε 163.000.
10. κείμενο:
Αναζητάτε μια συγκεκριμένη λέξη ή φράση κάπου στο περιεχόμενο; ο intext:
Ο χειριστής σάς δίνει τη δυνατότητα να εντοπίσετε όρους που εμφανίζονται σε οποιοδήποτε μέρος μιας σελίδας ιστότοπου, από τον τίτλο της σελίδας έως το περιεχόμενο της σελίδας.
intext: περίπτωση χρήσης εντολής
Προσωπικά, χρησιμοποιώ αυτή την εντολή πιο συχνά για να βρω ευκαιρίες δημιουργίας συνδέσμων. Στο παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης, υπάρχουν περισσότερες από 522.000.000 σελίδες με τους όρους “χορηγία” ή “δημοσίευση . ”
Οι επόμενοι τελεστές προηγμένης αναζήτησης θα μας βοηθήσουν να βελτιώσουμε περαιτέρω αυτά τα αποτελέσματα.
11. allintext:
Αυτός ο τελεστής σάς βοηθά να κάνετε πιο συγκεκριμένη την αναζήτησή σας μόνο σε σελίδες που περιλαμβάνουν όλους τους όρους που αναζητάτε στο κείμενο της σελίδας.
Τροποποίηση του τελεστή από κείμενο: σε allintext:
αφαιρεί σχεδόν 200.000.000 αποτελέσματα.
Σημείωση : Αυτός ο τελεστής δεν λαμβάνει υπόψη την εγγύτητα των λέξεων στη σελίδα, παρά μόνο ότι εμφανίζονται στη σελίδα. Με άλλα λόγια, οι λέξεις μπορεί να μην είναι σε μια φράση ή κοντά η μία στην άλλη σε μια πρόταση.
12. περίπου (X)
ο around(X)
Η εντολή θα αντιπροσωπεύει την εγγύτητα λέξης περιορίζοντας τα αποτελέσματά σας σε σελίδες που εμφανίζουν τις αναζητημένες λέξεις εντός λέξεων «Χ» η μία από την άλλη. Το μέγιστο κενό ή η απόσταση μεταξύ των λέξεων συμβολίζεται με όποιον αριθμό περιλαμβάνεται στις παρενθέσεις.
around(x): περίπτωση χρήσης εντολής
Αν και αυτή είναι μια εντολή που χρησιμοποιώ σπάνια, μπορεί να είναι χρήσιμη όταν ψάχνετε για εισαγωγικά, προτάσεις ή αναφορές που δεν θυμάστε.
13. τύπος αρχείου:
Όταν χρησιμοποιείτε το filetype:
Ο τελεστής αναζήτησης σε συνδυασμό με μια λέξη-κλειδί θα περιορίσει τα επιστρεφόμενα αποτελέσματα σε ορισμένους τύπους αρχείων που περιλαμβάνουν τη λέξη-κλειδί. Αυτοί οι τύποι αρχείων περιλαμβάνουν:
- SWF
- ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
- ΚΑΛΛΙΕΡΓΩ
- KML, KMZ
- GPX
- HWP
- HTML
- XLS, XLSX
- PPT, PPTX
- DOC, DOCX
- ODP
- ODS
- ODT
- RTF
- SVG
- ΚΕΙΜΕΝΟ
- ΚΕΙΜΕΝΟ,
- ΚΑΤΩ
- C, CC, CPP, CXX, H, HPP
- CS
- ΙΑΒΑ
- PL
- PY
- WML, WAP
- XML
Σημείωση : Χρησιμοποιώντας το ext: θα εμφανιστούν τα ίδια αποτελέσματα.
τύπος αρχείου: περίπτωση χρήσης εντολών
Λατρεύω αυτόν τον τελεστή αναζήτησης.
Πρώτον, για τους συγγραφείς περιεχομένου, αυτή είναι μια εξαιρετικά ισχυρή εντολή ιστότοπου για τη βελτίωση του “κέρδους πληροφοριών” – κάτι που θα πρέπει να συζητηθεί περισσότερο υπό το φως της χρήσιμης ενημέρωσης περιεχομένου .
Συμβουλή για καπέλο στο του Steve Toth ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου SEONotebook για αυτήν την καταπληκτική συμβουλή. Παρουσίασε αυτή την περίπτωση χρήσης μέσω των εξής:
Πρώτον, είναι σημαντικό να κατανοήσετε το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας απόκτησης πληροφοριών της Google .
Οι βαθμολογίες κέρδους πληροφοριών δηλώνουν πόσες περισσότερες πληροφορίες μπορεί να φέρει μια πηγή σε ένα άτομο που έχει δει άλλες πηγές για το ίδιο θέμα. Σελίδες με υψηλότερους βαθμούς κέρδους πληροφοριών ενδέχεται να κατατάσσονται υψηλότερα από σελίδες με χαμηλότερους βαθμούς κέρδους πληροφοριών.
Δείτε τι λέει σχετικά με αυτό το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Google:
“…όταν προσδιορίζεται ένα σύνολο εγγράφων που μοιράζονται ένα θέμα, πολλά από τα έγγραφα ενδέχεται να περιλαμβάνουν παρόμοιες πληροφορίες.”
Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι υπάρχουν 10 σελίδες στη Σελίδα 1 που όλες λένε “πώς να συνταξιοδοτηθείτε πρόωρα” και και τα 10 άρθρα στη σελίδα 1 βασικά μοιράζονται τις ίδιες συμβουλές. Αυτό αποτελεί πρόβλημα για την Google, καθώς οι χρήστες δεν θα ήθελαν να διαβάσουν 10 ιστολόγια για το ίδιο πράγμα. Η Google συνεχίζει λέγοντας:
“Οι εφαρμογές που περιγράφονται εδώ σχετίζονται με τον καθορισμό μιας βαθμολογίας κέρδους πληροφοριών για ένα ή περισσότερα έγγραφα δυνητικού ενδιαφέροντος για τον χρήστη και την παρουσίαση πληροφοριών από ένα ή περισσότερα από αυτά τα έγγραφα που επιλέγονται με βάση τις αντίστοιχες βαθμολογίες κέρδους πληροφοριών.”
Ακολουθούν τρεις τρόποι με τους οποίους μπορούμε να αντλήσουμε πληροφορίες και πληροφορίες πέρα από τα ίδια αποτελέσματα που εξετάζουν όλοι οι άλλοι για να δημιουργήσουν το περιεχόμενό τους:
Προμηθεύοντας πληροφορίες που είναι θαμμένες σε αρχεία PDF, Powerpoints και έγγραφα του Word, είμαστε σε θέση να ανακαλύψουμε νέες πληροφορίες για τις οποίες η υπόλοιπη σελίδα 1 δεν μιλάει!
Ανοίξτε τα αποτελέσματα και αναζητήστε θέματα ή ιδέες που λείπουν από το άρθρο.
14. εύρος ημερομηνίας:[XXXXX-XXXX]
Μπορεί να αισθάνεστε λίγο μπερδεμένοι με το παράδειγμα στο παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης.ο daterange:
Ο τελεστής σύνθετης αναζήτησης εμφανίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης εντός ενός καθορισμένου αριθμού ημερομηνιών που καθορίζετε. Ωστόσο, χρησιμοποιεί τη μορφή ημερομηνίας Ιουλιανή, η οποία απαιτεί το έτος ακολουθούμενο από τον αριθμό των ημερών από την αρχή του έτους.
Για να βεβαιωθείτε ότι δεν κάνετε λάθη, θα σας συμβούλευα να χρησιμοποιήσετε έναν διαδικτυακό μετατροπέα , ώστε να είστε σίγουροι ότι θα έχετε τη σωστή μορφή ημερομηνίας.
daterange: περίπτωση χρήσης εντολών
Αυτό μπορεί να είναι χρήσιμο για τον προσδιορισμό του όγκου του περιεχομένου που δημοσιεύεται για ένα συγκεκριμένο θέμα κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης περιόδου. Για παράδειγμα, στο παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης, δημοσιεύτηκαν 221.000 κομμάτια περιεχομένου στη χρήσιμη ενημέρωση περιεχομένου από την 1η Σεπτεμβρίου 2022 έως τις 21 Σεπτεμβρίου 2022.
15. Ή
Αυτός είναι ένας από τους τελεστές αναζήτησης που πιθανότατα έχετε χρησιμοποιήσει μερικές φορές χωρίς να γνωρίζετε πλήρως τι κάνει.
Εάν θέλετε να συνδυάσετε αναζητήσεις, απλώς προσθέστε τα κεφαλαία ORμεταξύ των όρων αναζήτησης ( keyword1 OR keyword2). Η Google θα εμφανίσει αποτελέσματα που ικανοποιούν είτε τον πρώτο όρο αναζήτησης είτε τον δεύτερο.
Γρήγορη συμβουλή: Εάν το καπάκι έχει σπάσει, ο χειριστής του σωλήνα (|) θα παρέχει τα ίδια αποτελέσματα.
Ή: περίπτωση χρήσης εντολών
Αυτό είναι πιθανώς πιο χρήσιμο όταν κάνετε έρευνα στην οποία χρειάζεστε πληροφορίες για περισσότερα από ένα στοιχεία, αλλά δεν αναζητάτε απαραίτητα αποτελέσματα που περιλαμβάνουν αναφορές και στα δύο.
16. “λέξη-κλειδί”
Όταν χρησιμοποιείτε εισαγωγικά κατά τη διάρκεια μιας αναζήτησης Google, ουσιαστικά περιορίζετε το αποτέλεσμα αναζήτησης σε αυτήν ακριβώς τη φράση αντιστοίχισης.
Η Google θα επιστρέψει κάθε ιστοσελίδα που έχει τη συγκεκριμένη φράση στο κύριο αντίγραφο, τον τίτλο ή την περιγραφή της.
περίπτωση χρήσης εντολής “λέξη-κλειδί”.
Εκτός από τη βελτίωση των αποτελεσμάτων που επιστρέφονται για ένα ερώτημα, το " "
Ο τροποποιητής αναζήτησης είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους εντοπισμού περιπτώσεων όπου το περιεχόμενό σας έχει αντιγραφεί.
Μπορείτε να αντιγράψετε όσο μια ολόκληρη παράγραφο από το περιεχόμενό σας στο διαδίκτυο, να την επικολλήσετε με εισαγωγικά και να μάθετε αν κάποιος έχει τσιμπήσει την εργασία σας ή όχι.
Φυσικά, υπάρχουν και άλλοι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μάθετε αν κάποιος άλλος έχει κλέψει τη δουλειά σας, όπως το Copyscape. Ωστόσο, αυτός είναι σίγουρα ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για να φτάσετε στη ρίζα του προβλήματος.
17. -λέξη κλειδί
Το μείον ( -
) το σύμβολο είναι ένα απλό εργαλείο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εάν θέλετε να εξαιρέσετε έναν συγκεκριμένο όρο/θέμα αναζήτησης από τα αποτελέσματά σας.
Στο παραπάνω παράδειγμα, τα αποτελέσματα που επιστρέφονται θα σχετίζονται με το SEO αλλά όχι με τη ΔΕΗ.
Επαγγελματική συμβουλή: Αυτή η εντολή δεν περιορίζεται σε μία μόνο εξαίρεση. Επίπεδο σε πρόσθετες εξαιρέσεις για φιλτράρισμα στα πιο συγκεκριμένα αποτελέσματα.
-περίπτωση χρήσης εντολής λέξης-κλειδιού
Αυτό είναι ωφέλιμο εάν ψάχνετε για κάτι που έχει περισσότερες από μία σημασίες και θέλετε να αποκλείσετε το άλλο νόημα.
Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε εάν θέλετε να απαλλαγείτε από ορισμένα επώνυμα αποτελέσματα αναζήτησης.
18. @
Αναζητάτε ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα από τα social media; Προσθέτοντας το @
Ο τροποποιητής στο μπροστινό μέρος του ερωτήματός σας θα επιστρέψει αποτελέσματα ειδικά για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σημείωση: Αυτό εξακολουθεί να αναφέρεται στη λίστα βελτιώσεων αναζήτησης της Google, αλλά δεν φαίνεται να λειτουργεί πάντα.
@ περίπτωση χρήσης εντολής
Αυτό είναι πιο χρήσιμο κατά την αναζήτηση των επίσημων καναλιών μιας εταιρείας ή οργανισμού.
19. πηγή:
Η source:
Η εντολή σάς δίνει τη δυνατότητα να αναζητήσετε συγκεκριμένες πηγές για ένα δεδομένο θέμα στις Ειδήσεις Google.
πηγή: περίπτωση χρήσης εντολών
Αν και περιορίζεται στις Ειδήσεις Google, αν ψάχνετε για πηγές άρθρων ή πιθανούς συνεργάτες συνδέσμων που έχουν γράψει για ένα παρόμοιο θέμα, αυτή η εντολή μπορεί σίγουρα να σας φανεί χρήσιμη.
20. *
Εάν θέλετε να λάβετε περισσότερους αγώνες, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αστερίσκο ( *
) τελεστής μπαλαντέρ.
Εάν ο χαρακτήρας μπαλαντέρ τοποθετηθεί μεταξύ των όρων, θα καταλήξετε με όλες τις παραλλαγές της φράσης. Αυτό το καθιστά χρήσιμο όσον αφορά την εύρεση φράσεων και αποσπασμάτων.
* Περίπτωση χρήσης εντολών
Παρόμοια με το παραπάνω παράδειγμα, αυτό μπορεί να είναι πολύ χρήσιμο σε τεχνικούς ελέγχους ή συντήρηση του δικού σας τομέα. Ωστόσο, απαιτεί τον συνδυασμό μιας χούφτας εντολών (περισσότερα για αυτό παρακάτω).
Απλώς προσθέστε το *
τελεστής μπαλαντέρ μπροστά από το site:
εντολή και εξαίρεση οποιουδήποτε -www
Αποτελέσματα.
Συνδυασμός πολλαπλών τελεστών αναζήτησης: Περιπτώσεις χρήσης
Ένα από τα καλύτερα πράγματα σχετικά με τη χρήση τελεστών αναζήτησης Google είναι ότι μπορούν να συνδυαστούν για συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης.
Ο ουρανός είναι το όριο όταν πρόκειται για αυτό, καθώς μπορείτε εύκολα να συνδυάσετε οποιονδήποτε από τους προηγμένους τελεστές αναζήτησης Google που αναφέραμε παραπάνω.
Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να εντοπίσετε αποτελεσματικά την επίσημη τεκμηρίωση, μια πρωτότυπη εικόνα ή την πηγή μιας προσφοράς για σχεδόν οτιδήποτε.
Βρείτε ευκαιρίες δημιουργίας συνδέσμων
Φαίνεται ότι οι ευκαιρίες δημιουργίας συνδέσμων (ή η αποκάλυψη του τρόπου με τον οποίο οι ανταγωνιστές σας αποκτούν συνδέσμους) είναι μια εξαιρετικά κοινή περίπτωση χρήσης για βελτιώσεις της αναζήτησης Google.
Στο παραπάνω παράδειγμα, εάν έχετε μια εταιρεία στέγης, έχετε πλέον 3.500+ πιθανούς στόχους που γνωρίζετε ότι δέχονται περιεχόμενο χορηγίας.
Υπάρχουν αρκετοί συνδυασμοί εντολών που παρέχουν παρόμοια αποτελέσματα:
[topic] sponsored AROUND(3) post
[topic] intitle:"sponsored post"
[topic] intext:"sponsored by"
[topic] intext:"sponsored post"
Δεν ψάχνετε για χορηγούμενες αναρτήσεις; Μην ανησυχείς. Δοκιμάστε αυτούς τους τελεστές αναζήτησης Google:
[topic] "write for us"
[topic] intitle:"write for us"
[topic] inurl:"write-for-us"
[topic] inurl:"write-for-us" intitle:"write for us"
Δεν βρίσκετε ακόμα μια λίστα με σταθερούς στόχους προσέγγισης; Συνδέστε μερικές από αυτές τις παραλλαγές:
"guest contribution"
"guest post"
"write for me"
"become a contributor"
"guest post guidelines"
Βρείτε ευκαιρίες υποβολής infographic
Τα γραφήματα μπορούν να είναι εξαιρετικά οπτικά στοιχεία για να δημιουργήσετε για τον ιστότοπό σας. Ωστόσο, η δημιουργία τους είναι μόνο το ήμισυ του έργου. Στη συνέχεια, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι διανέμονται αποτελεσματικά.
Εάν χρησιμοποιείτε αυτόν τον τελεστή προηγμένης αναζήτησης Google, ίσως μπορείτε να εντοπίσετε ιστότοπους που θα μπορούσαν να ενδιαφέρονται να εμφανίζουν το γραφικό υλικό που έχετε δημιουργήσει.
Βρείτε κοινωνικά προφίλ για προβολή
Έτσι, χρησιμοποιώντας τους τελεστές αναζήτησης παραπάνω, έχετε δημιουργήσει μια συμπαγή λίστα στόχων προσέγγισης.
Τι γίνεται αν τα στοιχεία επικοινωνίας τους δεν αναφέρονται στον ιστότοπο;
Εάν θέλετε να επικοινωνήσετε με ένα συγκεκριμένο άτομο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυτός είναι ο καλύτερος χειριστής για χρήση. Είναι επίσης πολύ αποτελεσματικό εάν προσπαθείτε να βρείτε τα στοιχεία επικοινωνίας κάποιου γενικά.
Ανακαλύψτε προβλήματα ευρετηρίασης
Μιλήσαμε για την ανακάλυψη υποτομέων που μπορεί να έχουν ευρετηριαστεί κατά λάθος χρησιμοποιώντας το site:
και μπαλαντέρ ( *
) παραπάνω εντολή.
Παρόμοια με το παραπάνω στιγμιότυπο οθόνης, μια άλλη χρήσιμη τακτική είναι να χρησιμοποιήσετε το site:
, αποκλεισμός ( -
) και inurl:
εντολές για την ανακάλυψη μη ασφαλών διευθύνσεων URL που μπορεί να κινούνται γύρω από το ευρετήριο της Google.
Για όσους εργάζονται σε ιστότοπους με blog, βρίσκω επίσης τον συνδυασμό site:
και inurl:
εντολές απείρως πολύτιμες για τη διάγνωση κοινών προβλημάτων ευρετηρίασης με σελίδες ετικετών.
Απλώς ρίξτε την ακόλουθη συμβολοσειρά εντολών στο Google για να δείτε μόνοι σας: site:yoursite.com inurl:tag
.
Λάβετε μέρος στις κοινωνικές συζητήσεις
Αυτός είναι ένας εξαιρετικός προηγμένος τελεστής Αναζήτησης Google για χρήση εάν θέλετε να εντοπίσετε σχετικά θέματα συζήτησης φόρουμ και κοινότητας.
Οι ιστότοποι Q&A, όπως το Quora, καθώς και οι διαδικτυακές κοινότητες, τα subreddit και τα σχετικά φόρουμ, είναι ιδανικοί για προώθηση περιεχομένου.
Μπορείτε εύκολα να εντοπίσετε ερωτήσεις που γίνονται στις εξειδικευμένες σας και σχετικές συζητήσεις. Η συμμετοχή είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να χτίσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.
Μερικές από τις καλύτερες επιλογές που πρέπει να εξετάσετε εδώ περιλαμβάνουν:
[topic] site:quora.com intitle:topic
[topic] site:reddit.com intitle:topic
[topic] site:reddit.com | site:quora.com
[topic] site:reddit.com | site:quora.com inurl:topic intitle:topic
Ανακαλύψτε ευκαιρίες εσωτερικής σύνδεσης
Χρησιμοποιώ εντολές αναζήτησης για να ανακαλύπτω ευκαιρίες εσωτερικής σύνδεσης φαινομενικά κάθε μέρα.
Οι έννοιες είναι απλές.
Αποτρέψτε τα διπλά θέματα. Πριν ξεκινήσετε, η παρακάτω εντολή θα σας δείξει εάν και πόσες παρόμοιες σελίδες έχουν ήδη δημοσιευτεί.
[topic] site:yoursite.com
Αν δείτε μια παρόμοια επικεφαλίδα, ίσως αξίζει να επισκεφθείτε ξανά αυτήν την παλαιότερη ανάρτηση ή να αναζητήσετε ένα εναλλακτικό θέμα.
Βρείτε τις υπάρχουσες αναφορές. Ενώ δημιουργείτε το περιεχόμενό σας, η προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων (όπου είναι λογικό) είναι μια έξυπνη στρατηγική SEO. Χρησιμοποιώντας την παρακάτω εντολή, αναζητήστε τα γενικά θέματα που καλύπτονται και προσθέστε εσωτερικούς συνδέσμους σε αυτές τις υπάρχουσες σελίδες.
site:yoursite.com intext:topic
Στο παραπάνω παράδειγμα, βλέπω έξι πιθανούς εσωτερικούς συνδέσμους για προσθήκη σε αυτήν την ανάρτηση.
Προσθέστε εσωτερικούς συνδέσμους στη νέα σας ανάρτηση. Μόλις δημοσιευτεί η ανάρτησή σας, η προσθήκη εσωτερικών συνδέσμων από παλαιότερο περιεχόμενο στη νέα σας ανάρτηση θα βοηθήσει στην ευρετηρίαση και τη μεταφορά κάποιας υπάρχουσας αρχής.
site:yoursite.com intext:topic -site:yoursite.com/your-published-url
Βρείτε τα έγγραφα του Google Drive
Αυτό είναι λίγο ύπουλο, αλλά, αν μη τι άλλο, είναι χρήσιμο να βεβαιωθείτε ότι δεν έχετε ιδιωτικές πληροφορίες αποθηκευμένες σε ένα έγγραφο Google που επιπλέει στους διαδικτυακούς ιστούς.
Όλα τα έγγραφα Google (έγγραφα, υπολογιστικά φύλλα, παρουσιάσεις, κ.λπ.) προέρχονται από το docs.google.com.
Χρησιμοποιώντας το site:docs.google.com
Στη συνέχεια, μπορούμε να φιλτράρουμε τα ευρετηριασμένα Έγγραφα Google με απεριόριστους τρόπους.
Μερικά παραδείγματα:
site:docs.google.com "your brand name"
site:docs.google.com "your competitors brand name"
site:docs.google.com "your keyword"
site:docs.google.com "author name"
Θέλετε να αναζητήσετε έναν συγκεκριμένο τύπο εγγράφου;
site:docs.google.com/spreadsheets
site:docs.google.com/document
site:docs.google.com/forms
site:docs.google.com/presentation
Δοκίμασε το. Ίσως εκπλαγείτε (πολύ) με αυτό που θα βρείτε!
Αξιοποιώντας στο έπακρο τους προηγμένους χειριστές αναζήτησης Google
Όπως μπορείτε να δείτε, υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι προηγμένων τελεστών αναζήτησης Google που μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο.
Από τους τεχνικούς ελέγχους SEO έως την έρευνα περιεχομένου, οι χειριστές αναζήτησης μπορούν πραγματικά να βοηθήσουν στην ενίσχυση των προσπαθειών σας στο διαδικτυακό μάρκετινγκ με διάφορους τρόπους.
Οι απόψεις που εκφράζονται σε αυτό το άρθρο είναι αυτές του προσκεκλημένου συγγραφέα και όχι απαραίτητα της www.e-synews.gr.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου